Elérhetőség Cikkek Főoldal
A network marketing napjainkban

Köztudomású, hogy a network marketing, azaz az MLM (Multi Level Marketing) rendszerét, az Egyesült Államokban alakították ki az 1950-es években. William Casselbery és Lee Mytinger egy új, úgynevezett „baráttól barátnak” üzleti modell alapjait fektette le. Ez az üzlet a baráti kapcsolatokon keresztül fejlődik. Azáltal, hogy egyre szélesítjük azoknak a körét, akiknek üzleti ajánlatot teszünk, vásárlói, egyszersmind terjesztői hálózatot hozunk létre. Ez az üzleti modell egyszerűségében nagyszerű: saját üzletbe vághatunk nagyobb befektetés nélkül, és mialatt sikeressé válunk, másokat is sikeressé teszünk.

A modell az évek során folyamatosan tökéletesedett, alkalmazkodott az aktuális körülményekhez, ám mindvégig racionális, naprakész és érdekfeszítő maradt. A legszélesebb néprétegek tették magukévá a marketingtervet – azt a rendszert, mely lehetővé teszi, hogy az elért eredményekkel arányos keresethez jussunk, s mely gyors ütemben terjedt kontinensről kontinensre.

Azonban a network, azaz a hálózati marketing sikere valójában abban rejlik, hogy ez a koncepció puszta üzleti lehetőségnél mindig is többet nyújtott felhasználóinak. Az egész rendszer legfontosabb láncszemei a terjesztők, tanácsadók, hálózatépítők vagy hálózati üzlettársak, bárhogy nevezzük is őket.

Hála a magas szintű képzésnek, mely munkájuk szerves részét képezi, az önálló üzlet építése során lehetőségük nyílik az előmenetelre és a személyes fejlődésre, mely az addiginál kreatívabb, modernebb, gazdagabb, egészségesebb – más szóval minőségesebb élettel jutalmazza őket. Így, szélesebb perspektívából tekintve a network marketing bizonyos szociális problémákra is választ és megoldást kínált, s ez mindmáig így van.

Számos jelenlegi milliomos és milliárdos a hálózati marketingnek köszönheti vagyonát. A legszebb az egészben pedig az, hogy mind a mai napig önzetlenül osztják meg tapasztalataikat másokkal, saját sikerük lehetőségét kínálva mindazoknak, akik elégedetlenek azzal, amit eddig elértek, vagy csupán szebb jövőre vágynak. Szemináriumok, könyvek, hang- és képanyagok által ők váltak a rendszer legjobb népszerűsítőivé és szószólóivá, nevüket mindig mély tisztelettel és csodálattal ejti ki mindenki, aki részt vesz ebben az üzletben.

Meg kell említeni, hogy azok, akik más üzleti módszernek köszönhetik vagyonukat, a network marketing legnagyobb rajongói – manapság jobban, mint valaha. A multimilliárdos Donald Trump nemrég maga mondta, ha elvesztené minden pénzét, egy jól működő MLM-céget alapítana, és újrakezdené a nulláról.

Ha ma beszélünk a hálózati marketingről, először is tisztáznunk kell, hogy alapvetően semmi sem változott. A fő értékek és az üzleti modell alapjai mai is ugyanazok, mint kezdetben. A lehetőségek végtelenek. Egyvalami változott csak: a körülmények.

Az új értékrenden felnőtt nemzedék szeretné új értékeit a rendszerbe beépíteni, és kihasználni azok előnyeit. Szeretnének hasznot húzni a gyorsabb fejlődésből, a modern oktatási koncepciókból, az új munkaeszközökből és az internet kínálta előnyökből.

Éppen ez az, amiért a CaliVita nagyszerű választás Neked is. Ez a cég felismeri az új üzleti trendeket, majd rendkívül költséghatékony módon vezeti be azokat saját hálózatába és teszi hozzáférhetővé minden tagja számára.

Teljes mértékben rajtad múlik, hogy a rendszer által kínált előnyök és lehetőségek közül melyekkel kívánsz élni. Egyeseket az egészségmegőrzés lehetősége vonz, míg másokat az anyagi haszon. Van, aki vásárlóként lép be, van, aki azért, hogy keressen egy kis plusz pénzt. Néhányan közületek egyedüli bevételi forrásként használják a rendszert, míg mások pozitív energiánkért és optimista életszemléletünkért csatlakoznak hozzánk, vagy csupán az utazás öröméért és új barátságokért. És végül vannak olyanok is, akik a fent említett lehetőségek közül az összeset kihasználják.

A network marketing tehát a lehetőségek kimeríthetetlen tárházát kínálja, de a te személyes sikered kizárólag azon múlik, hogy valóban hajlandó vagy-e megváltoztatni az életed.

Most induló cikksorozatunkban megosztunk veled és a többi olvasóval mindent, ami gyarapíthatja a hálózati marketing értékeiről szerzett ismereteidet, és számtalan jó tanácsot is adunk, ami megkönnyítheti saját üzleted felépítését.

Parókai Imre Zoltán
nemzetközi értékesítési és hálózatfejlesztési igazgató

 

forrás: CaliNews, calivita.hu